top of page
IMG_3842.HEIC

Intergatiivsete Psühhotehnoloogiate Kool & Reflektiiv-integratiivne metoodika

Aitame aidata maailma!
Koos loome väärtust ja võimalusi

Intergatiivsete Psühhotehnoloogiate Kool

Integratiivsete Psühhotehnoloogiate Kool – on täiskasvanute täienduskoolitusasutus, mis koolitab professionaalseid vaimse heaolu psühhotehnikuid. Kool keskendub Reflektiiv-integratiivse metoodika õpetamisele, pakub süvapõhiseid koolitusprogramme ja integratiivsete psühhotehonloogiate täiendkoolitusi inimestele, kes tunnevad sisemist kutset juhendada teisi enesearengu, tervenemise ja elukvaliteedi parandamise teel.

Lisaks ühendab õpilasi aktiivne kogukond, mis organiseerib regulaarselt ainult õpilastele suunatud täiendkoolitusi, supervisioone ning inspireerivaid suve- ja talvepäevi. Kogukond on pakub õpilastele tuge, tööalast enesetäiendusvõimalusi ja erialast tuge. Ühiselt töötatakse RI metoodika edasiarendamise ja ühiskondliku panuse andmise nimel. 

Baydari polüteraapia koolituskava, sisu ja õpilastele teadmiste edasiandmise metoodikad on Maria Baydar välja töötanud koostöös kliinilise psühholoog Ebe Põdraga, kellel on 40 aastat psühholoogi töökogemust. Samuti on kaasa aidanud ka Raido Rõivas, kes on pikaaegne rakenduspsühholoogia praktik (10 aastat), õppinud täiskasvanute koolitajaks, coachiks ja läbinud koolitused ka NLP Instituudis aastast 2011 (omab rahusvahelist praktilise psühholoogia koolitaja sertifikaati). 

Reflektiiv-integratiivse metoodika õppekava ühendab online-õppe praktilise ja kogemuslikuõppega, kuna psühhotehniku eriala eeldab tugvat kogemuslikku baasi enne inimestega tööle asumist. Teoorialoenguid on võimalik läbida online õppeplatvormi kaudu ning praktilised tunnid toimuvad kohapeal Tallinnas või Tartus.

Peale õpingute lõpetamist on võimalik taotleda RI psühhotehniku kutse ja asuda tööle erapraksises, Maria Baydari praktikute meeskonnas või rakendada reflektiiv-integratiivset metoodikat mõnel teisel erialal töötades. ​​​​

Kooli ootame õppima kõiki, kes tunnevad tugevat ja selget kutset juhendada inimesi eneseleidmise, eneseloomise ja tervenemise teel ning on valmis pühenduma õpingutele, et saada profesionaalseks psühhotehnikuks, kes valdab mitmekülgseid praktikaid ja oskab aidata eritüüpi inimesi neile parimal moel. 

​Esita avaldus 2025/26 aasta õpinguteks hiljemalt 20. augustiks. Avalduse esitamiseks saada motivatsioonikiri, varasemad kogemused ja enesetutvustus e-mailile info@mariabaydar.com

Maria Baydar

Maria Baydar on koolitaja, kirjanik, vaimse heaolu strateeg ja praktik ning coach, kellel on inimestega töös 10 aastat praktilist kogemust. Ta on asutanud Integratiivsete Psühhotehnoloogiate Kooli, Enesearengukeskuse ning loonud ainulaadse ja universaalse eneseabimetoodika – reflektiiv-integratiivse metoodika. Ta on juhendanud tuhandeid inimesi Eestis ja välismaal. Maria on õppinud coachingut Ivar Lukki ja Duncan Coppocki käe all ning omandanud psühholoogiaalaseid teadmisi Tartu Ülikoolis. Töökogemus kriisiabis on andnud Mariale oskuse toetada ka kõige keerulisemaid juhtumeid ja töötada pingelistes olukordades. Maria pühendunud inimeste sisemise kasvuprotsessi toetamisele, pakkudes tõenduspõhiseid ja praktilisi tööriistu, mis aitavad saavutada teadlikkust, tasakaalu ja suuri läbimurdeid elus.

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
DSC_5706bw-Enhanced-NR - Photo by Karen Harms.jpg

Reflektiiv-integratiivne metoodika

Reflektiiv-integratiivne metoodika (edaspidi RI) on täiendmeditsiini valdkonda kuuluv terviklik praktilise psühholoogia meetod, mille eesmärk on inimese enesejuhtimise oskuste parandamine, vaimse heaolu taastamine, elukvaliteedi parandamine ja enesetõhususe suurendamine läbi RI süsteemi praktiliste harjutuste ja RI psühhotehnikuga psühhokorrektiivse koostöö.  RI metoodika eesmärk on inimese sisemaailma korrastamine, pakkudes emotsionaalse ja psühholoogilise heaolu saavutamiseks vajalikke praktilisi tehnikaid. RI harjutuste väljatöötamisel on tuginetud Jungi, Lazaruse, Assagioli, Bandura, Leary, Batsoni jt teadlaste teooriatele ja uurimustöödele. 

 

RI metoodika on ülesehitatud praktilistele, lihtsatele, kuid väga toimivatele võtetele, kus abivajaja saab väljakutsete keskel enda sisemaailma keerukused lahti harutada. Mis kõige tähtsam – RI metoodika on PRAKTILINE töö iseendaga. Loogiliselt järjestatud, kuid personaalselt kohandatud praktilised harjutused loovad selguse ja enesekindluse, mille tulemusena leiab inimene lahendused, vastused, ja võimekuse muutuseid rakendada ise. Reflektiiv-integratiivne meetod toimib põhimõttel selguse loomine = lahendused. RI on ainulaadne psühhokorrektsiooni metoodika , mis on sündinud pikaajalist praktilist kogemust ja teadust ühendava töö tulemusena. Metoodikat eristab justnimelt selle praktilisus ja selgelt rakendatavad võtted.

Inimese psüühika ei toimi üheainsa mehhanismina – see on süsteemne, dünaamiline ja paljuski keskkonnasituatsioonist sõltuv. Reflektiiv-integratiivne lähenemine võimaldab:

  • töötada samaaegselt erinevate psüühiliste tasanditega praktiliselt (käitumine, mõtted, tunded, keha);

  • kohandada sekkumist kliendi profiili järgi, võimendades neid tööviise, mis tema puhul kõige tõhusamad;

  • anda kliendile vastavalt tema eesmärgipüstitusele enesejuhtimise harjutusi vastuvõttude vahepealseks ajaks, ettoetada tema iseseisvat arengut, kinnistada vastuvõtul saadud taipamisi ning soodustada uute käitumis- ja mõtlemismustrite juurdumist igapäevaelus;

  • ühendada tõenduspõhiseid ja kogemuslikke tööviise terviklikuks praktikaks.

Moon Photo ThrillerMystery Book Cover (1920 x 1080 px) (5).png

Esita avaldus õpinguteks

Lisainfo

Jälgi sotsiaalmeedias

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram

KONTAKT

AADRESS

Tallinn, Mustamäe tee 5

Tel: +372 53044898

Teadvusteraapia OÜ 

Täiskasvanuhariduse majandustegevusteate tegevusloa number: 217825

Tänan! Vastame esimesel võimalusel!

bottom of page